9 Şubat 2012 Perşembe

yaran facebook statüleri :)

arap kanalında maç izliyorum, spiker ne derse babaannem amin diyor.
kesin bana ismail yk büyüsü yapıldı. 'beni beğeneni ben beğenmem benim beğendiğim ise beni beğenmez.'bu yalnızlığın başka açıklaması olamaz.
esmer bayanlara sesleniyorum; saçınızı sarıya boyattığınızda marilyn monroe'ya değil, trabzonsporlu ibrahim yattara'ya benziyosunuz. saygılar.
3 ay önce ailemize katılan, necmi ismini verdiğimiz kaplumbağamız dün vefat etmiş. aile arasında sade bir törenle evin arka bahçesine gömdük. hayvancağız durduk yerde can verdiği için gidip necmi’yi aldığımız dükkanın sahibine sebebinin ne olabileceğini sorduğumuzda ”abi onlar kış uykusuna yatar” cevabını almış bulunmaktayız, hepimizin başı sağolsun. bu vicdan azabıyla ben de çok yaşamam herhalde.
çocuğa kaç doğumlusun diyorum 2002 diyor. 2002'de insan mı doğar lan? olsa olsa 2002 model araba olur. bu doğum olayları 90'larda bitmeliydi.
istanbul'a gelişimin ilk dakikalarında beni ilk kucaklayanlar metrobüs halkı oldu:/ şu an tutunmadan gidiyorum, handsfree yolculuk konforu var bu şehirde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder