1 Nisan 2012 Pazar

eurotrip vol.0

Kasım sonu gibi Pegasus amcanın yaptığı indirim ile gitmeye nail olduğum evropa maceramızdan bahsetme zamanı geldi. 18 mart günü başlayan maceramız keşke hiç bitmeseydi :/ İlk olarak Ersin'in otobüsü kaçırmasıyla başlayan günümüzün ne aksiliklerle devam edeceğinden haberimiz yoktu maalesef :) Hava alanında check-in sırasında bir teyze cinnet geçirdi mesela. Gümrükten geçtik uçaklarımıza giderken Gözde'nin uçağının (Sun Express) rötar yaptığını öğrenince hafif moral bozuldu, ki ben yapacağına %100 emindim.(Sun Express sonuçta) Neyse Ersin ile ben Viyana'ya vardığımızda Pınar'dan gelen mesajla dumur olduk. Gözde'nin uçağı tam tamına 5 saat rötar yapmış. Prag'a gideceğimiz otobüse yetişeceği muallak, siz kendi başınıza gidin dedi. Neyse konuştuk, ettik, üzüldük falan. Sonra biz metro ile otobüsün kalkacağı yer olan Pratestern'e gittik. Gittik gittik ama otobüsün kalkacağı yeri bulana kadar da.. Biz Türkiye'den alışık olduğumuz otobüs firmasının yazıhanesini ararken meğersem sadece bir tabelanın olduğu duraktan binmemiz gerekiyormuş. Sağolsun, bir Türk arkadaşımız gösterdi. Elimizde bavullarla nerelere nerelere gittik, kaç kişiye sorduk kimse bilmiyor. Aradık şirketi anlaşamadık falan. Umutlar da tükendi. O Türk arkadaş da bilmiyordu ama tabelayı görmüş ve bizim için geri dönüp bizi o durağa götürdü. Milliyetçi olmanın kötü bir şey olmadığını o zaman anladım :) Neyse durağı bulmanın verdiği mutluluk ile artık yemeğimizi yiyebilirdik, Mc Donald's da yedik. Bu sırada Gözde'yi de arıyoruz ama. Nerede, bindi mi, yetişebilecek mi falan filan. Ama sürekli telefon kapalı, rahat 30-40 kere aramışımdır. Aklıma türlü türlü şeyler geliyor, uçak arızalıydı, sakın bir şey olmasın falan filan. Otobüsün kalkış saatine kadar yine elimizde bavullar, etrafı baya baya gezdik. Viyana'dan ilk izlenim, bu ne lan zilyon tane Türk var :) Otobüs geldiğinde durağa, dedik Gözde'siz  gidiyoruz :( İçeride onu görünce, o my god çok sevindim bildiğin, merak ve kötü bir şey mi oldu ki korkusu hemen uçtu. Hanfendünün telefonu çekmiyormuş yurtdışında. Neyse işte sonrası 7 saatlik yol zaten. Şimdilik bu kadar ;)