12 Şubat 2013 Salı

2012'yi değerlendirmece

Biliyorum çok gevşeğim, uzun zamandır oturup da buraya bir şey yazmıyorum, oysa ki şöyle bir düşündüm de 2012'de neler yapmışım neler. Yeni yıla evde girmeyelim ya çok güzel olur diyerekten fırsat yakaladık ama Ortaköy'deki mekanda yarım saat kalıp hüsranla eve dönmüştük. Böyle geçmedi ama çok şükür yıl :) Kendimi akademik kariyere vereyim dedim :P Sakarya da uzaktan eğitim yüksek lisansına başladım. (Dip Not: ortalamam sıfır) Şubat da şirketçe Antalya'ya gittik, baya iyi motivasyon olmuştu. Mart'da yeğenim Çağan oldu, Samsun'a gittim. Ondan sonra yine Mart'da Viyana, Prag, Budapeşte ve Bratislava turuna gittik Gözde ve Ersin ile. Budapeşte number one ;) Nisan ayında da hayatımı kökten değiştirecek, tükürdüğüm şeyleri yalatacak olan aşkım ile tanıştım :) Beraber gittiğimiz ikinci konserde artık sevgiliydik :) Beraber o kadar çok şey yaptık ki, entel bir çiftdik resmen. Tiyatrolar, sinemalar, müzikaller, konserler, operalar, festivaller, şenlikler, piknik, günü birlik tatiller, yurt dışı tatilleri... Hepsi çok güzel ve hepsinin yeri benim için çok ayrı. Ağustos'da 8 kişilik üniversite tayfası ile Kiev'e gittik. Ekim'de aşk, Gözde ve Pınar ile 8 günlük İtalya maceramız oldu. Kasım'da aşk ve Pınar ile Atina'ya hafta sonu kaçamağına gittik. Aralık'da da şirket Lisbon'a konferansa gönderdi, ben biraz daha kaldım, aşk da geldi 3 gün de onunla kaldık. 2012 yurt dışı maceralarım özetle 8 ülke, 12 şehir. Pegasus sponsorluğunda İzmir'e de baya bi gittim 2012'de :) 2012 iş bakımından da çok yoğun geçti ama başarılı bir yıl oldu. Biraz geç oldu sanki ama 2013'ün ben ve herkes için başta sağlıklı olmak üzere, mutlu, başarılı, bol gezmeli, bol paralı olmasını diliyorum. Subhaneke dinimiz amin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder