23 Ekim 2011 Pazar

Yunanistan Macerası - Part II

Yorucu ve sıkıcı feribot yolculuğundan sonra hostele gitmek üzere limandan kalkan sevise bindik. Santorini de karşılaştığımız boyunlarına kadar vücudunun her tarafı dövme olan 2 genç, Atina'da karşılaştığımız Arjantinli Maria Elena ve İspanyol David de ile birlikte hostele doğru yol aldık. Maria Elena ve David ile aynı odada kaldık hatta.
İlk günü, hostelimize adını veren Paraga Beach de güneşin ve denizin tadını çıkararak geçirdik. Deniz resmen havuz gibi hayran kaldım. Akşama doğru ada merkezine gittik, çarşıda dolaştık. Ada zaten çok turistik olduğu için bir sürü dükkan, hediyelik eşyacı, restoran vb. var. Pizzacıya gittik ve orada domuz eti yedim sanırım :( Adama sordum değil ama beğenmediyseniz çıkarabilirsiniz dedi inanmadım haliyle sonra yemedim. Önce Tropicana Beach'e sonra da Pradise Club'a gittik. Tropicana'da insanların çılgınca danslarını gördükten sonra bir şaşırdık haliyle. Adam gece gece slip mayo ile koşup denize girip ıslak ıslak dans ediyordu. Gay mi yoksa gay ayağına yatıp kızları mı götürüyorlar emin olamadım. Buradan sıvışıp Paradise Club'a geçtik ben burada uyudum resmen =) Yolda uyuyamamışım yorgunluk yüzme gezme derken vücut yeter dedi :P Azcık oynayıp sonra hostelimize gittik.
Ertesi gün, direkt Paradise Beach'e gittik tabiki =) He dibimizdeki yere gitmek için yanlış yöne gitmişiz o ayrı. Dağları taşları aştık resmen gidebilmek için :) Mojitolar eşliğinde yine muhteşem denizin tadını çıkardık. Saat 4-5 gibi olduğunda da dansçı kızlar sahneye çıktı. Bir süre sonra da ünlü filli djleri Sasa ve iki gay dansçı çıktı =) Bunlar geldikten sonra herkes kopmaya başladı. Gördüklerim karşısında dudağım uçukladı (cidden uçukladı ertesi gün :)) Başımıza taş yağacak diyorlar ya eğer oraya yağmazsa hiç bir yere yağmaz diyim siz anlayın gerisini =)
Duş almak için hostele gittik, tekrar buraya geri döndüğümüzde çılgın eğlence bitmişti maalesef. Bizde merkeze gittik. Gezdik bir kaç hediye falan aldık.