7 Ağustos 2011 Pazar

Sözün Bittiği Zaman


Bu video mahvetti beni :(( Çocuklar felçi ve kiloları 11 aylık bir bebeğinki ile aynı. Ölmeden önceki son çırpınışları resmen. Videonun sonuna doğru kadın habercinin hıçkırıkları çok etkiledi beni. Sinirlerim bozuldu, kendimden tiksindim, nefret ettim. Çocuklar açlıktan ölürken yaptığım, düşündüğüm, üzüldüğüm şeyler o kadar basit ve boş ki. Ben bir çok yemeği bitirmez ve beğenmez iken onlar yemek bulamıyor. Bunlar yüzden bir çok şeyi haketmiyorum. Şükreden bir insanımdır aslında ama arada unutuyorum işte. Hayat acımasız ve adil değil bunu da biliyorum ama kabullenmek de istemiyorum. Bir şeyler yapmalıyız. Afrika yazıp 5601'e 3 sms attım. Para yardımı da yapmayı düşünüyorum. Herkes bu dramın bitmesi için bir el uzatsa belki daha az çocuk ölür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder