10 Ağustos 2011 Çarşamba

Taksim'de çalışmak

Şirketinizde insanlar Taksim Tepebaşı'nda çalışıyorlar. Çıkışta İstiklal'e akıyorlar, geziyorlar, eğleniyorlar, şakalaşıyorlar.. Gebzede ve Maltepedekiler akıllarından geciriyorlar bizim de bi İstiklalimiz olsa bizde çıkışta gezsek dolaşsak.. Taksim niye bize yakın değil diyorlar =)

İlk Tepebaşı'na gelişimde yazmıştım bunu facebook'a. O zamanlar Devlet Bahçeli'nin püskevit videosu revaçtaydı anlayacağınız üzere =)

Bugün yine Taksim'deyim ama o ilk heyecan yok. Belki hayal ile görüşemeyeceğimdendir. Görüşebileceğiz diye sevinmiştim ama hayat acımasız görüşmemizi istemiyor ne yazık ki.

3 yorum:

  1. ama ben var çok utanmak...dicek söz bulamamak!üzülmek ben de görüşemedik diye bu yazıyı görünce daha da çok hemde =(((

    bir heyecana engel olmak emin ol ki istediğim değildi :s

    YanıtlaSil
  2. hatta bendeki heyecan ile birleştirebilseydik...
    birleştiririz ki elbet hayat da kimmiş

    YanıtlaSil
  3. ama ben seni üzmek için yapmamak ki :/
    tabiki de taksimde ilk çalıştığım gibi heyecanım olmayacak, vize olayları yoğun ve stresliydi onun da etkisi var tabi. rahat ol sen üzme tatlı canını ;)

    YanıtlaSil